A A A K K K
для людей із порушенням зору
Яськівська сільська територіальна громада
Одеська область, Одеський район

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА обґрунтування витрат при розрахунку тарифів на послуги з поводження (вивезення) побутових відходів (твердих), з урахуванням витрат звалища

Дата: 01.03.2024 12:07
Кількість переглядів: 60

 

 

 

КП «Яськи»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

 

обґрунтування витрат при розрахунку тарифів

на послуги з поводження (вивезення) побутових відходів (твердих), з урахуванням витрат звалища

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с. Яськи  

Одеський район, Одеська область

 

2024

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

 

обґрунтування витрат при розрахунку тарифів

на послуги з поводження з побутовими відходів (твердими), з урахуванням витрат звалища

 

КП «Яськи»

Найменування статей витрат та порядок розрахунку:

 

  1. До складу прямих матеріальних витрат включаються витрати, пов’язані з використанням палива, мастильних матеріалів, матеріалів, запасних частин, купованих комплектувальних виробів, інших матеріальних ресурсів для забезпечення технологічного процесу та планового і поточного ремонту транспорту підприємства, що використовується для вивезення (збирання) побутових відходів (твердих) (далі по тексту – ТПВ).

 

    • вартість палива  

Для вивезення ТПВ використовуватиметься наступна техніка:

трактор МТЗ-82, вид пального - дизельне паливо (ДП).

         Враховуючи маршрут транспорту, згідно графіку вивезення ТПВ та норми витрат палива, затверджених на підприємстві розраховуємо річний план витрат палива:

       

Марка транспоту

Планова середньорічна кількість мотогодин

Вид палива

Потреба в паливі згідно норм витрат, л

Середня вартість палива, без ПДВ

Сума без ПДВ, грн.

Трактор МТЗ-82

1456

ДП

10279

43,40

446108,60

ПДВ, грн

 

 

 

8,68

89221,72

УСЬОГО

1456

ДП

10279

52,08

535330,32

 

Вартість дизельного пального за 1 л. розраховується відповідно опублікованих офіційних даних Мінфіном на середні ціни в Одеському регіоні, станом на дату розрахунку.

    • вартість мастильних матеріалів  

 

                       Норма витрати моторної оливи 0,99 л на 100 л палива, або 14 л кожні 200 мотогодин роботи;

                Розрахунок середньорічної потреби  (1456:200) *14 = 102 л.

      Ціна 1л. оливи моторної  складає 130,67 грн.

      Річна потреба 102 л. х  130,67 грн.= 13328,34 грн.

 

  • вартість матеріалів, запасних частин, купованих комплектувальних виробів та інших матеріальних ресурсів для забезпечення технологічного процесу та планового і поточного ремонту автотранспорту підприємтва.

          

               Враховуючи зношеність транспорту та вкрай скрутний стан доріг періодично виникає потреба у поточному ремонті.  Так, за 12 місяців 2023 року понесено витрат на суму _110,0 тис.грн.

Вартість комплекту шин (4 шт) на трактор МТЗ-82, станом на січень 2024 року становить 62000,00 грн.

               У зв’язку із постійним порожчанням, вартість запчастин та матеріалів (інших комплектуючих) в тарифі, що пропонується до затвердження, встановити на рівні мінімальних витрат у сумі 86000,00 грн.

               Загальний розрахунок прямих матеріальних витрат

 

п/п

Статті витрат

Сума на рік, грн

1

Паливо

446108,60

2

Мастильні матеріали

13328,34

3

Запчастини та матеріали

86000,00

 

ВСЬОГО

545436,94

 

  1.  До складу прямих витрат з оплаті праці включаються:

 

Витрати з основної заробітної плати виробничого персоналу, діяльність якого безпосередньо пов’язана з технологічним процесом наданням послуг з вивезення побутових відходів, що визначаються виходячи з чисельності персоналу, установлених на підприємстві тарифних ставок (окладів) згідно штатного розпису.

Внески на загальнообов’язкове державне соціальне страхування визначаються враховуючи ставки для нарахування податків, передбачених Законом України.

 

з/п

Перелік штатних працівників

Кількість одиниць по нормі

Кількість одиниць

фактично

Посадовий оклад за 12 місяців, грн.

 

1

Водій транспорту

1

1

120000,00

 

2

Підсобний робітник

2

2

186600,00

 

3

Середні витрати на оплату праці, грн/міс

25550,00

4

Витрати на оплату праці, грн/рік

306600,00

             

 3. До складу інших прямих витрат на оплату послуг включаються:

 

- витрати на оплату єдиного соціального внеску виробничого персоналу, діяльність якого безпосередньо пов’язана з технологічним процесом - наданням послуг з вивезення твердих побутових відходів, що становить  67452,00 грн/рік.;

- амортизація основних виробничих засобів та нематеріальних активів, безпосередньо пов’язаних із наданням послуги , що становить  – 29000,00 грн./рік.

- інші виробничі витрати, а саме  витрати, пов’язані з оплатою послуг по захороненню відходів. Так, однією з статей витрат являється вартість захоронення побутових відходів (твердих) на сміттєзвалищі, які згідно тарифу складають 14,22 грн.+3360 грн. Сума захоронення, у співвідношенні до обсягу планового об’єму вивезення ТПВ, становитиме 109916,00 грн/ рік.

 

4.  Адміністративні витрати

 

До складу адміністративних витрат включаються витрати, пов’язані з обслуговуванням та управлінням підприємством, зокрема з:

утриманням апарату управління та персоналу, зайнятого обслуговуванням адміністративної інфраструктури. Такі витрати визначаються виходячи з чисельності за штатним розписом і встановлених на підприємстві ставок (окладів) (основна та додаткова заробітна плата згідно галузевої угоди, внески на загальнообовיязкове державне соціальне страхування, пропорційно питомій вазі об’єму доходу від вивезення побутових відходів в загальному обсязі доходу підприємства.

 

з/п

Статті адміністративних витрат

Сума за рік

1

Витрати на оплату праці

184200,00

2

Витрати на оплату єдиного соціального внеску

40524,00

3

Придбання канцелярських товарів

2300,00

4

Заправка та реставрація картриджів до принтеру  (БФП)

1500,00

5

Технічне обслуговування комп’ютерів, принтерів, БФП

1500,00

 

ВСЬОГО

230024,00

 

  1. Витрати на збут

 

В склад витрат входить витрати на утримання персоналу, діяльність якого безпосередньо пов’язана із збутом наданої послуги з вивезення побутових відходів (твердих):

з/п

Статті витрат

Сума за рік

1

Витрати на оплату праці

49500,00

2

Витрати на оплату єдиного соціального внеску

10890,00

3

Придбання канцелярських товарів

2040,00

4

Заправка та реставрація картриджів до принтеру  (БФП)

1670,00

 

ВСЬОГО

64100,00

 

        Відповідно до встановлених норм вивезення побутових відходів, орієнтовний об’єм послуги, що надаватиметься, складає усього 7492 куб.м., у тому числі:

                 населення  6792 куб.м.

                 бюджетні установи 250 куб.м.

                 інші споживачі  450 куб.м.

 

Директор

КП „Яськи”                                                                   Цибуля В.О.

 

Головний бухгалтер                                                    Бондар А.А.

 

 

 

 

  Структура тарифу на послуги з поводження з побутовими відходами (твердими) з урахуванням витрат звалища для населення на території Яськівської сільської територіальної громади   Структура тарифу на послуги з поводження з побутовими відходами (твердими) з урахуванням витрат звалища для всіх категорій суб1єктів господарювання (бюджетних установ, закладів, організацій та інших споживачів) на території Яськівської сільської територіа
  № п/п Стаття витрат   Тариф на 01.04.2024 р. (грн) за 1 куб.м. ТПВ   № п/п Стаття витрат Тариф на 01.04.2024 р. (грн) за 1 куб.м. ТПВ
  1 Виробнича собівартість, усього, зокрема: 1147627 153,18   1 Виробнича собівартість, усього, зокрема: 153,18
  1.1 прямі матеріальні витрати, у т.ч.: 634659 84,71   1.1 прямі матеріальні витрати, у т.ч.: 84,71
  1.1.1 паливно-мастильні матеріали 548659 73,23   1.1.1 паливно-мастильні матеріали 73,23
  1.1.2 запасні частини та матеріали 86000 11,48   1.1.2 запасні частини та матеріали 11,48
  1.2 прямі витрати на оплату праці: 306600 40,92   1.2 прямі витрати на оплату праці: 40,92
  1.3 інші прямі витрати: 206368 27,54   1.3 інші прямі витрати: 27,54
  1.3.1 єдиний внесок на загальнообов'язкове  державне соціальне страхування працівників 67452 9,00   1.3.1 єдиний внесок на загальнообов'язкове  державне соціальне страхування працівників 9,00
  1.3.2 амортизація основних виробничих засобів та нематеріальних активів, безпосередньо пов'язаних із наданням послуги 29000 3,87   1.3.2 амортизація основних виробничих засобів та нематеріальних активів, безпосередньо пов'язаних із наданням послуги 3,87
  1.3.3 інші виробничі витрати: 109916 14,67   1.3.3 інші виробничі витрати: 14,67
  2 Адміністративні витрати 230024 30,70   2 Адміністративні витрати 30,70
  3 Витрати на збут 64100 8,56   3 Витрати на збут 8,56
  4 Повна собівартість 1441751 192,44   4 Повна собівартість 192,44
  5 Плановий прибуток  3% 43253 5,77   5 Плановий прибуток 10% 19,24
  6 Вартість послуг з вивезення твердих побутових відходів 1485004 198,21   6 Вартість послуг з вивезення твердих побутових відходів 211,68
  7 Обсяг послуги з вивезення ТПВ, куб.м. 7492 1   7 Обсяг послуги з вивезення ТПВ, куб.м. 1
  8 Тариф на вивезення ТПВ, грн/куб.м 198,21 198,21   8 Тариф на вивезення ТПВ, грн/куб.м 211,68
  9 Податок на додану вартість, 20% 39,64 39,64   9 Податок на додану вартість, 20% 42,34
  10 Тариф на послугу з вивезення ТПВ, грн/куб.м 237,85 237,85   10 Тариф на послугу з вивезення ТПВ, грн/куб.м 254,02
  11 Тариф на послуги з поводження з ТПВ на 1 особу становить  24,32 грн.в місяць при середньомісячній нормі 0,109 куб.м. ТПВ на 1 особу та урахуванням тарифу на захоронення 25,93 25,93        
                 
                 
              ______________                                 _______________ ________________________
    ______________                                 _______________   ________________________     керівник                                                                     підпис (Власне ім’я  ПРІЗВИЩЕ)
    керівник                                                                     підпис   (Власне ім’я  ПРІЗВИЩЕ)        
              ______________                                 _______________ ________________________
    ______________                                 _______________   ________________________     головний бухгалтер                                                    підпис (Власне ім’я  ПРІЗВИЩЕ)
    головний бухгалтер                                                    підпис   (Власне ім’я  ПРІЗВИЩЕ)        
                 
              "___" ______________ 20__ року  
    "___" ______________ 20__ року            

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора