Фото без опису

З метою забезпечення оперативності та дієвої взаємодії УФСІ з громадами, що беруть участь у Проєкті та для виявлення проблем в ході реалізації Проєкту і їх негайного вирішення було розроблено Механізм розгляду скарг Проєкту (МРС).

МРС передбачає докладання спільних зусиль, кінцевою метою яких є прийняття рішень та вжиття конкретних заходів, які влаштують усі сторони можливого конфлікту. Це ефективний інструмент для раннього виявлення оцінки та реагування на скарги, що стосуються Проєкту. З текстом Механізму розгляду скарг можна ознайомитись тут.

Також, з метою інформування громадськості щодо всіх доступних каналів подання звернень/скарг було розроблено інформаційну брошуру щодо Механізму розгляду скарг, з якою можна ознайомитись тут.

Для того, щоб подати скаргу/звернення щодо реалізації Проєкту «Надання соціальних послуг в громаді», необхідно заповнити форму та надіслати її на електронну або поштову адресу, вказану в брошурі.